God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX

God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX

Test DLSS i FSR w God of War - metodologia

Wszelkie pomiary zostały przeprowadzone we współpracy z aktualnym Windows 10 64-bit November 2021 Update (21H2), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 511.79, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Zaprezentowane wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, a każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni Golden Cove/rdzeni Gracemont/uncore: 5,1/4,1/4,2 GHz
  • nastawy pamięci: DDR5-4800 MHz CL 32-34-34-66 2T (Gear 2)

Platforma testowa

God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX Intel Core i9-12900K
God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX MSI MEG Z690 UNIFY
God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX CORSAIR DOMINATOR PLATINUM RGB 2x32 GB DDR5-5200 CL38
God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX Patriot Viper VPR100 512 GB
God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX SilentiumPC Supremo M1 Platinum 700 W
God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX Antec Twelve Hundred V3
God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX MSI MEG CORELIQUID S360
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX

 0