Test DLSS i FSR w God of War - metodologia
Wszelkie pomiary zostały przeprowadzone we współpracy z aktualnym Windows 10 64-bit November 2021 Update (21H2), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 511.79, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Zaprezentowane wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, a każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni Golden Cove/rdzeni Gracemont/uncore: 5,1/4,1/4,2 GHz
- nastawy pamięci: DDR5-4800 MHz CL 32-34-34-66 2T (Gear 2)
Platforma testowa
Intel Core i9-12900K | |
MSI MEG Z690 UNIFY | |
CORSAIR DOMINATOR PLATINUM RGB 2x32 GB DDR5-5200 CL38 | |
Patriot Viper VPR100 512 GB | |
SilentiumPC Supremo M1 Platinum 700 W | |
Antec Twelve Hundred V3 | |
MSI MEG CORELIQUID S360 |
Pokaż / Dodaj komentarze do: God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX