God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX

God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX

Test DLSS i FSR w God of War - wydajność

Na potrzeby testów wydajności wybrałem fragment gry, gdzie rozpoczynamy polowanie na jelenia. Jest to jedna z najbardziej wymagających lokalizacji w początkowym etapie kampanii fabularnej gry God of War, która dobrze się nadaje do porównywania FPS - z uwagi na brak problemów z ograniczaniem ich liczby przez CPU. Testy obejmują rozdzielczość natywną oraz trzy najwyższe profile DLSS i FSR.

Miejsce testowe

God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX

Dziki las

 

Wyniki wydajności - GeForce RTX 3050

Wyniki wydajności - GeForce RTX 2060 SUPER

Wyniki wydajności - GeForce RTX 2080 SUPER

Wyniki wydajności - GeForce RTX 3080 Ti

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: God of War - DLSS vs FSR: porównanie jakości obrazu i test wydajności na kartach GeForce RTX

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł