Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Test kart graficznych w Metro Exodus: wyniki wydajności

Zaprezentowane poniżej rezultaty zostały uzyskane, zgodnie z informacjami ze wstępu, z wykorzystaniem API DirectX 12, w różnych rozdzielczościach oraz ustawieniach szczegółowości oprawy. Ze względu na rozległość świata gry, zdecydowałem się na dwa miejsca testowe, zlokalizowane na mapach Morze Kaspijskie oraz Tajga. Obie lokacje charakteryzują się wysokimi wymaganiami, jednak Tajga nieco mocniej obciąża kartę graficzną, skutkiem czego są niższe zegary Boost, wynikające z ograniczeń limitu mocy (ang. power limit) - co ciekawe, nie tylko na kartach NVIDIA GeForce, ale także AMD Radeon. Poniżej, dla ciekawskich, umieściłem także zrzuty ekranu, prezentujące rzeczone miejsca, a ponadto krótkie porównanie wydajności DirectX 11 oraz DirectX 12, co by nie być gołosłownym w tym aspekcie.

Miejsca testowe

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Morze Kaspijskie

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Tajga

Wyniki wydajności – ustawienia ultra

Wyniki wydajności – ustawienia wysokie

Wyniki wydajności – ustawienia średnie

Wyniki wydajności – DirectX 11 kontra DirectX 12

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł