NVIDIA GeForce RTX 3050 - test GPU na przykładzie karty Gainward Ghost OC

NVIDIA GeForce RTX 3050 - test GPU na przykładzie karty Gainward Ghost OC

Test Gainward GeForce RTX 3050 Ghost OC: osiągi w grach

Wydana pięć lat temu Far Cry Primal to dość nietypowa część taśmowo produkowanej serii, będącej aktualnie pod skrzydłami Ubisoftu. Nietypowa, gdyż rozgrywa się w czasach prehistorycznych, w przeciwieństwie do pozostałych przedstawicieli rodziny. Jeżeli zaś chodzi o technikalia, to gra wykorzystuje silnik Dunia Engine 2, luźno bazujący na pierwszym CryEngine. Natomiast Far Cry 5, występujący w teście, wraca do bardziej typowych dla tej rodziny klimatów, tj. wszechobecnej broni palnej oraz wybuchów. Pod względem technicznym nie różni się zbyt mocno od poprzedniego wcielenia, choć producent sugeruje, że silnik został poddany kolejnym udoskonaleniom. W praktyce wymagania w odniesieniu do GPU są, co ciekawe, w większości przypadków niższe w stosunku do Far Cry Primal. Poza tym na tej stronie znajdziecie rezultaty w Watch Dogs: Legion, czyli trzeciej odsłonie hakerskich przygód od tego samego wydawcy, która też wykorzystuje silnik Dunia Engine, w najnowszej wersji ze wsparciem DirectX 12, śledzenia promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, z oczywistych względów bez udziału dwóch ostatnich.

Far Cry 5

Watch Dogs: Legion

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA GeForce RTX 3050 - test GPU na przykładzie karty Gainward Ghost OC

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł