Test Radeon RX 6750 XT Phantom Gaming D OC: podkręcanie
Podkręcanie Radeon RX 6750 XT Phantom Gaming D OC odbyło się bez ingerencji tak w budowę karty, jak i oprogramowanie układowe, z użyciem programu MSI Afterburner w wydaniu 4.6.4 Beta 3. Prędkość wentylatorów ustawiła się automatycznie na 51% (1800 RPM), co przełożyło się na temperaturę oscylującą w okolicach 67 °C. Podane niżej wartości są w pełni stabilne, co oznacza, że karta graficzna musiała przejść wszystkie próby testowe bez jakichkolwiek zjawisk uznawanych za niepożądane - artefaktów obrazu, losowych przycięć czy wyrzucania do pulpitu. Za najważniejszy test stabilności służyła rozgrywka w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, słynącej z wysokiego zapotrzebowania na zasoby obliczeniowe GPU, tzn. można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że akcelerator będzie całkowicie stabilny tak długo, jak długo nie wysypie się w produkcji studia CD Projekt RED.
Radeon RX 6750 XT Phantom Gaming
Ustawienia domyślne:
- Taktowanie rdzenia/pamięci VRAM: 2669/2248 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 2680-2710 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 2660-2700 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 2620-2680 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 2238-2240 MHz
Manualny overclocking:
- Maksymalne stabilne taktowanie: 2910/2312 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 2870 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 2850-2870 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 2750-2870 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 2300-2302 MHz
- Limit mocy: +15%
Za stabilny zegar podczas rozgrywki przyjmuje się wartość, poniżej której mają miejsce wyłącznie chwilowe spadki, nie dłuższe niż kilkanaście sekund. Taktowania ustalane są po uprzednim wygrzaniu karty, gdyż częstotliwości w moment po włączeniu gry są często znacząco wyższe, ale przeważnie szybko spadają - co wymusza też wygrzanie sprzętu przed przeprowadzeniem testu.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Recenzja AMD Radeon RX 6750 XT w wersji ASRock Phantom Gaming. Dobra karta, choć nieco za droga