Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

Test GPU w Marvel's Spider-Man Remastered: wydajność

Do testów osiągów wybrałem ośrodek pomocy F.E.A.S.T., który kilka razy odwiedzamy podczas misji fabularnych. Od strony graficznej to jedna z najbardziej wymagających lokalizacji w świecie gry, a poza tym charakteryzująca się umiarkowanym apetytem na moc CPU, czego o obszarach otwartych powiedzieć nie można. Dzięki temu udało się uniknąć zjawiska tzw. wąskiego gardła (ang. bottleneck). Testy obejmują trzy rozdzielczości, 1080p (Full HD), 1440p i 2160p (4K), a dodatkowo sprawdziłem, jaki wpływ na osiągi ma zmniejszanie szczegółowości oprawy, na przykładzie Radeona RX 6600 XT i GeForce'a RTX 3060. Ponadto pomiary przy zredukowanych detalach obejmują również najsłabsze GPU obu producentów, w tym z wyjątkowo obniżoną rozdzielczością do 900p.

Miejsce testowe

Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

Ośrodek F.E.A.S.T.

 

Wyniki wydajności

 

Wyniki wydajności - skalowanie z detalami

 

Wyniki wydajności - wariant budżetowy

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł