Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

Marvel's Spider-Man Remastered - test kart graficznych

W dniu dzisiejszym zadebiutował pecetowy port gry Marvel's Spider-Man Remastered, tzn. odświeżonej wersji produkcji, która pierwotnie ukazała się na PlayStation 4 we wrześniu 2018 roku, a dotychczas w udoskonalonym wydaniu była dostępna wyłącznie na PlayStation 5. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was test kart graficznych w niniejszym tytule, w ramach którego sprawdzimy, jak radzą sobie układy z rodzin AMD Radeon i NVIDIA GeForce. Wszystko po to, aby odpowiedzieć na pytanie, jak mocne GPU trzeba posiadać do zapewnienia sobie komfortowej rozgrywki. Fabularnie Marvel's Spider-Man zgodnie z tradycją przenosi nas do Nowego Jorku, gdzie jako tytułowy człowiek pająk będziemy musieli zmierzyć się ze złoczyńcami uprzykrzającymi życie reszty obywateli metropolii. Wersja dla komputerów osobistych zawiera również dodatek zatytułowany The City That Never Sleeps, w ramach którego znajdziemy trzy rozszerzenia, których akcja ma miejsce po zakończeniu głównej kampanii. Innymi słowy, dostajemy pełny pakiet, natomiast jeśli chodzi o różnice w stosunku do wydań konsolowych, twórcy skupili się na aspektach technicznych.

Dziś zadebiutowała pecetowa wersja Marvel's Spider-Man Remastered. W związku z tym przygotowaliśmy dla Was test kart graficznych w niniejszej produkcji.

Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

 Test GPU w Stray. Kocie przygody o umiarkowanych wymaganiach

Kilka słów na temat aspektów technicznych

Przechodząc do technikaliów, za wersję dla pecetów odpowiada Nixxes Software. Port udostępnia tylko jedno API - DirectX 12, w ramach którego wspomniane studio dodatkowo zaimplementowało śledzenie promieni (ang. ray-tracing), wykorzystywane na potrzeby odbić. Dość ciekawy pakiet mamy z kolei w temacie wygładzania krawędzi oraz skalowania obrazu, gdzie udostępniono odpowiednio DLAA oraz DLSS 2.0 i FSR 2.0. Pierwsza z tych technik to wariant DLSS 2.0 z renderingiem w rozdzielczości natywnej, co ma zapewnić jak najwyższą jakość grafiki. Dwa następne rozwiązania skupiają się zaś na poprawie osiągów przy jak najmniejszym uszczerbku na szczegółowości generowanego obrazu. Co do ustawień detali, twórcy przygotowali następujące profile: bardzo niski, niski, średni, wysoki i bardzo wysoki. Co ciekawe, ten ostatni to tak naprawdę nie jest maksimum możliwości silnika - niektóre ustawienia da się jeszcze podnieść. Poza tym użyteczność presetu wysokiego jest dyskusyjna, bo wydajnościowo wypada podobnie jak bardzo wysoki czy detale ręcznie ustawione na maksimum, podobnie jak niskiego, który w temacie liczby FPS prawie nie różni się od średniego. Niemniej mimo tych niedociągnięć możliwości dostosowania oprawy do posiadanego sprzętu są spore i jak za chwilę zobaczycie, nawet użytkownicy wolniejszych GPU będą w stanie znaleźć odpowiednią dla siebie konfigurację.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test kart graficznych w Marvel's Spider-Man Remastered. Jak mocnego sprzętu wymaga człowiek pająk?

 0