Test NVIDIA Reflex w grach komputerowych - wyniki pomiarów
Celem uniknięcia zakłóceń ze strony innych graczy, wszelkie pomiary w Fortnite oraz Valorant były wykonywane w trybach odpowiednio kreatywnym i gry niestandardowej, na mapach Wyspa przybrzeżna i Ascent. Dla pierwszej z wymienionych produkcji opóźnienia zostały sprawdzone zarówno przy maksymalnych, jak i minimalnych detalach, natomiast w wypadku tytułu autorstwa Riot Games był to wyłącznie pierwszy wariant, z uwagi na niezwykle niskie wymagania w stosunku do sprzętu. Odnośnie wybranych API, co prawda Fortnite wspiera też DirectX 12, jednak z uwagi na fakt, że wcześniejsze techniki obniżania opóźnień, tzn. NULL oraz Radeon Anti-Lag, nie działają pod jego kontrolą, uwzględniona została tylko starsza wersja - tym bardziej, iż nie sprawiała ona problemów od strony CPU bez względu na producenta karty graficznej.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Sprawdzamy, jak działa NVIDIA Reflex - test opóźnień w Fortnite i Valorant