Test ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 OC: osiągi w grach
Death Stranding to najnowsze dzieło Hideo Kojimy, które na pecety zawitało relatywnie niedawno, choć sama gra premierę miała jeszcze w listopadzie 2019 roku, jako czasowy tytuł na wyłączność konsoli Sony PlayStation 4. Od strony technicznej napędza ją silnik Decima autorstwa Guerrilla Games, a sama grafika co prawda nie wyznacza nowych standardów, ale warto podkreślić wykorzystanie techniki fotogrametrii, dzięki której uzyskano naprawdę przepiękne krajobrazy, niewątpliwie stanowiące największą zaletę w sferze wizualnej. Natomiast Dying Light: The Following to produkcja rodzimego studia Techland, oparta o silnik Chrome Engine 6 i naszpikowana rozwiązaniami NVIDII z programu GameWorks. Znajdziemy w niej HBAO+, PCSS oraz ulepszoną głębię ostrości (ang. Depth of Field), co razem tworzy zabójczy koktajl, bardzo solidnie dający się we znaki nawet najnowszym kartom.
Death Stranding
Dying Light: The Following
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 OC. Ampere w wydaniu wyczynowym