Test MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO: osiągi w grach
Sądzę, że trudno byłoby odnaleźć gracza, który nie zgodziłby się ze stwierdzeniem, że Wiedźmin 3: Dziki Gon to jeden z największych eksportowych hitów w historii polskiej branży gier. Za omawiany tytuł odpowiada oczywiście studio CD Projekt RED, które opracowało autorski silnik REDengine 3, zapewniający odpowiednią jakość oprawy wizualnej. Pomijając kontrowersje z okresu premiery, dotyczące degradacji szczegółowości grafiki w stosunku do wcześniejszych zwiastunów, na aspekt ten zdecydowanie nie ma co narzekać. Ponadto warto podkreślić obecność technik z programu GameWorks, a konkretniej HairWorks i HBAO+. Na tej stronie odnajdziecie również rezultaty testów z aktywnym śledzeniem promieni (ang. ray-tracing) i DLSS, w grze Control, w której wspomniana technika odpowiada za odbicia (w tym z przezroczystością), cienie kontaktowe (ang. contact shadows) i pośrednie światło rozproszone (ang. indirect diffuse).
Wiedźmin 3: Dziki Gon
Uwaga: W rozdzielczości 4K zostały dodatkowo przeprowadzone pomiary bez HairWorks.
Control RT
Uwaga: Rezultaty z tego testu nie są wliczane do średniej wydajności!
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO. Ampere w wydaniu ekskluzywnym