Test narzutu sterowników NVIDIA: wydajność w grach
Część praktyczną rozpoczynamy od duetu wojennych gier akcji - Battlefield 1 oraz Battlefield 4. Za stworzenie obu wymienionych tytułów odpowiada szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i nie jest to jedyny łączący je fakt. Zarówno jedna, jak i druga produkcja bazuje na silniku Frostbite w wersji 3.0, przy czym nieco inna jest lista wspieranych API. Starszy Battlefield 4 obsługuje DirectX 11 oraz Mantle (wyłącznie dla kart AMD), podczas gdy Battlefield 1 pozwala wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. Wymagania odnośnie procesora są umiarkowane, przynajmniej w trakcie kampanii dla pojedynczego gracza, ale na potrzeby rozgrywki sieciowej warto zaopatrzyć się w wydajne CPU. Jeżeli zaś chodzi o API, to pozostałem przy klasycznym DirectX 11, ze względu na całą gamę problemów związanych z niskonarzutowymi alternatywami - przede wszystkim chodzi o przycięcia animacji, skutecznie obniżające komfort rozgrywki. Na tej stronie znajdziecie również rezultaty w Counter-Strike: Global Offensive, a więc bardzo popularnej sieciowej strzelance, która niedawno przeszła na model bezpłatny, tzw. free-to-play, tym samym przyciągając do siebie kolejne rzeszy graczy.
Battlefield 1
Battlefield 4
Counter-Strike: Global Offensive
Pokaż / Dodaj komentarze do: Wydajność CPU na kartach NVIDIA – test narzutu sterowników z lat 2017-2019