Cyberpunk 2077 nadal może otrzymać multiplayera

Cyberpunk 2077 nadal może otrzymać multiplayera

CD Projekt RED od premiery stara się naprawić Cyberpunka 2077 i chociaż od grudnia ubiegłego roku poczyniono już wiele w tym temacie, to gra nadal posiada pewne błędy i nie zmienia tego nawet nowa, większa aktualizacja 1.3, o której pisaliśmy w oddzielnej wiadomości. Cyberpunk 2077 miał posiadać tryb multiplayer, aczkolwiek finalnie go nie otrzymaliśmy.

Na obecność rzekomo skasowanego wariantu online wskazują pliki ze wspomnianej aktualizacji do Cyberpunka 2077, o której poinformował youtuber Tyler McVicker. Nie oznacza to, że multiplayer koniec końców trafi do polskiej produkcji, lecz jak widzimy szansa na to wciąż istnieje. Niewykluczone też, że dostaniemy jakieś funkcje sieciowe połączone z single playerem i nie będzie to pełnoprawny tryb wieloosobowy. Według McVicerka update 1.3 wnosi więcej zmian niż nam się na pierwszy rzut oka wydaje, obejmując m.in. autorski silnik CD Projekt RED, RED Engine, co sugeruje, iż zostaną zaimplementowane funkcje wycięte z gry przed jej debiutem.

Pliki aktualizacji 1.3 do Cyberpunka 2077 wskazują, że CD Projekt RED nie porzucił multiplayera i taki wariant rozgrywki w przyszłości może zostać dodany do gry.

Dodatkowo w plikach dostrzeżono wzmianki o co najmniej dwóch fabularnych rozszerzeniach, o których już wcześniej pisano. Deweloperzy zamierzają również wprowadzić mniejsze pakiety zawierające skórki czy inne elementy ulepszające rozgrywkę, ale nie wnoszące nic do samej historii. CD Projekt RED już ujawnił pierwszy darmowy pakiet, jednak brakuje tutaj nowych kontraktów czy zadań, a zamiast tego dostajemy dwie nowe kurtki dla V, jeden nowy pojazd (Archer Quartz Bandit) oraz alternatywny wygląd Johnny'ego Silverhanda. DLC fabularne będą zapewne płatne, chociaż potwierdzonych cen nie znamy.

Cyberpunk 2077 po aktualizacji działa lepiej, ale błędów nadal nie brakuje. Zarówno na PlayStation 4 jak i Xbox One, czyli konsolach, na których problem z wydajnością był najbardziej dostrzegalny, całość funkcjonuje płynniej, utrzymując średnio 27-30 klatek na sekundę (poprzednio było to bliżej 20-25 fps). Na komputerach bywa różne, zaś liczba klatek raz jest większa raz mniejsza. Jeśli chodzi o glitche to jeden z graczy trafił na wadliwy pojazd, który nagle zaczął kręcić się wokół własnej osi czy NPC-ów przenikających przez obiekty. Szerzej o wpadkach piszemy tutaj.

Zobacz także:

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 nadal może otrzymać multiplayera

 0