EA idzie na całość z Battlefieldem. Połączone uniwersum i duże zmiany organizacyjne

EA idzie na całość z Battlefieldem. Połączone uniwersum i duże zmiany organizacyjne

Mówiąc dość eufemistycznie, Battlefield 2042 nie spełnił wszystkich pokładanych w nim nadziei. EA nie zamierza jednak porzucać marki i zamiast tego zapowiada duże zmiany w ramach serii, które przywrócić mają jej dawny blask. 

Podobnie jak Assassin's Creed, Battlefield przekształca się w „połączone uniwersum” (connected universe). EA angażuje więcej zasobów w serię i przebudowuje strukturę swoich studiów, aby wesprzeć tę wizję, pomimo chłodnego przyjęcia (mówiąc bardzo delikatnie) Battlefield 2042. „Jako całość w pełni wspieramy Battlefielda” – powiedziała w rozmowie z GameSpot dyrektor ds. operacyjnych EA, Laura Miele. „Wspólnie chcemy uwolnić jego ogromny potencjał”.

EA angażuje więcej zasobów w Battlefielda i przebudowuje strukturę swoich studiów, aby wesprzeć tę serię.

Mówi się, że nad grami i doświadczeniami Battlefield pracuje wiele studiów w Ameryce Północnej i Europie. Jednym z tych projektów jest Battlefield Mobile, który ukaże się w przyszłym roku. Vince Zampella, szef studia Respawn Entertainment, twórców takich tytułów jak Star Wars Jedi: Upadły zakon i Apex Legends, jest teraz odpowiedzialny za serię Battlefield. Zampella, który w zeszłym roku stanął na czele DICE LA, nadal będzie prowadzić Respawn. Mówimy tu o weteranie branży, który ma na swoim koncie jedne z najlepszych odsłon Call of Duty, ale także Titanfall i Medal of Honor.

„Zamierzamy zbudować uniwersum Battlefield z wieloma projektami, które są połączone z graczem w centrum” – powiedział Zampella. „Będziemy nadal ewoluować i rozwijać Battlefield 2042, a przy okazji odkrywać nowe rodzaje doświadczeń i modele biznesowe, które możemy dodać do tej podstawy, aby zapewnić niesamowity wachlarz wrażeń dla naszych graczy”.

Byron Beede, kolejny weteran pracujący wcześniej nad Call of Duty, którego EA zatrudniło jako dyrektora generalnego Battlefielda w tym roku, powiedział, że EA ma „długoterminowy plan” dla serii, jednak obecnie głównym celem jest wspieranie Battlefield 2042. 

Ripple Effect, który pracował nad trybem Portal w Battlefield 2042 oraz nowe studio prowadzone przez projektanta Halo, Marcusa Lehto, pomogą DICE ulepszyć tę grę. DICE właśnie wypuściło łatkę, która poprawić ma interfejs użytkownika Battlefield 2042 i naprawić mnóstwo błędów. Tymczasem dyrektor generalny DICE, Oskar Gabrielson, opuści firmę pod koniec roku. Tę rolę przejmuje były dyrektor studia Ubisoft Annecy, Rebecka Cutaz.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: EA idzie na całość z Battlefieldem. Połączone uniwersum i duże zmiany organizacyjne

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł