Intel Arc A380 daje radę. Crysis śmiga przy ponad 60 klatkach w Full HD

Intel Arc A380 daje radę. Crysis śmiga przy ponad 60 klatkach w Full HD

Do sieci trafiło wideo pokazujące czego możemy oczekiwać po karcie Intel Arc A380 w jakże popularnym Crysis. Do testów wykorzystano niereferencyjny model GUNNIR Photon OC. Układ cechuje się nieco wyższym TBP, wynoszącym 92 W oraz podniesionym do 2450 MHz zegarem GPU. Karta była w stanie zagwarantować powyżej 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości Full HD, ustawieniach "Bardzo wysokie" oraz wygładzaniu krawędzi 4x MSAA.

Budżetowa propozycja Intela, Arc A380 została już przetestowana w wielu tytułach. Nie zapomniano także o swego czasu najbardziej wymagającej produkcji - Crysis. Do sieci trafiło wideo, w którym prezentowane są możliwości Arc A380 w niereferencyjnej wersji GUNNIR Photon OC. Ten wariant charakteryzuje się nieco zwiększonym TBP, wynoszącym 92 W (standardowa wersja ma 75 W). Podniesiono również częstotliwość pracy rdzenia, która wynosi 2450 MHz (2250 MHz w przypadku referencyjnego wariantu). Intel Arc A380 reprezentuje niski segment rynku. Konstrukcja bazuje na procesorze graficznym ACM-G11 w pełnej wersji. Na pokładzie odnajdziemy 8 jednostek Xe oraz 6 GB pamięci GDDR6.

Intel Arc A380 został przetestowany w Crysis. Karta była w stanie zapewnić ponad 60 klatek na sekundę przy bardzo wysokich ustawieniach i rozdzielczości Full HD.

Jak zatem taka specyfikacja sprawdza się w Crysis? Okazuje się, że świetnie. Testowana wersja gry korzysta z API DirectX 10. Pomiary przeprowadzono przy bardzo wysokich ustawieniach oraz rozdzielczości Full HD. Warto jeszcze wspomnieć o włączonym wygładzaniu krawędzi 4x MSAA. Crysis, mimo 15 lat na rynku, wciąż jest wymagającym tytułem. Dużo bardziej obciążająca jest wersja remastered, której nie zdecydowano się użyć w testach.

Na wideo możemy zauważyć, że gra działa płynnie z liczbą 60-70 FPS. Były nawet momenty, kiedy na liczniku mogliśmy zaobserwować wzrost do 80 klatek. Autor nagrania wspomniał także, iż nie napotkał żadnych problemów w związku z wykorzystaniem DirectX 10. Na pojawiające się od lat w kwestii sprzętu pytanie, "czy pójdzie na tym Crysis?", możemy odpowiedzieć tak, bez najmniejszego problemu.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Intel Arc A380 daje radę. Crysis śmiga przy ponad 60 klatkach w Full HD

 0