Layers of Fears - Polacy zapowiadają grę na silniku Unreal Engine 5 z obsługą Lumen i Ray Tracingu

Layers of Fears - Polacy zapowiadają grę na silniku Unreal Engine 5 z obsługą Lumen i Ray Tracingu

Polskie studio Bloober Team powraca do swoich korzeni. Krakowska ekipa zapowiedziała Layers of Fears, „psychologiczną kronikę horroru”, która zadebiutuje na PlayStation 5, Xbox Series X i S oraz PC na początku 2023 roku. Gra to nowy rozdział fabularny w uniwersum Layers of Fear, budowany na upiornym psychodelicznym fundamencie przedstawionym w poprzednich częściach.

„Przywracamy markę, która jest dla nas naprawdę wyjątkowa, w nowej formie, która zapewni graczom naprawdę świeże wrażenia z gry i rzuci nowe światło na całą historię” – powiedział Piotr Babieno, dyrektor generalny Bloober Team. „Naszym planem było odtworzenie gier, ale nie chcieliśmy, aby była to prosta kolekcja dwóch zremasterowanych tytułów. Opracowaliśmy nowe podejście, coś, co może nie jest jeszcze oczywiste. Ale mogę powiedzieć, że istnieje powód, dla którego nazwaliśmy to Layers of Fears”.

Gra, stworzona z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii, bazuje na silniku Unreal Engine 5, a ponadto będzie wspierać Ray Tracing i korzystać z systemu Lumen.

Gra, stworzona z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii, bazuje na silniku Unreal Engine 5, a ponadto będzie wspierać Ray Tracing i korzystać z systemu Lumen. Co więcej, będzie obsługiwać efekt HDR i rozdzielczości 4K. Bloober Team twierdzi również, że Layers of Fears będzie kompletnym, ostatecznym i jednocześnie nieprzewidywalnym sposobem na odkrywanie historii artystów zniewolonych swoimi obsesjami.

Bloober Team wypuścił grę Layers of Fear, która zapoczątkowała serię horrorów w 2016 rokum, a pierwsza część doczekała się nawet rozszerzenia Inheritance. Pełna kontynuacja ukazała się w 2019 roku, a w międzyczasie studio stworzyło także świetnego cyberpunkowego Observera, a także Blair Witch i The Medium.

W zeszłym roku Bloober Team nawiązał współpracę z Konami, wydawcą serii Silent Hill i w związku z tym w sieci zaczęły pojawiać się plotki, że studio pracuje nad remakiem Silent Hill 2. Te pojawiły się też przed rozpoczęciem Summer Game Fest, ale okazuje się, że studio cały czas pracowało nad Layers of Fears. Nie wszystko jednak stracone, bo podobno Polacy pracują nad wieloma grami jednocześnie, więc wciąż jest szansa na powrót serii Silent Hill.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Layers of Fears - Polacy zapowiadają grę na silniku Unreal Engine 5 z obsługą Lumen i Ray Tracingu

 0