NVIDIA ogranicza liczbę kl./s poniżej 60 dla abonentów Priority w usłudze GeForce Now

NVIDIA ogranicza liczbę kl./s poniżej 60 dla abonentów Priority w usłudze GeForce Now

NVIDIA wprowadziła niedawno nową wyższą opcję usługi przesyłania strumieniowego w chmurze o nazwie „RTX 3080”, oferując każdemu użytkownikowi procesor Ampere o wysokiej wydajności. Ten poziom ma jednak znacznie wyższą cenę niż dotychczasowy poziom premium. Tymczasem subskrybenci abonamentu „Priority” zauważyli, że ich gry nie są oferowane w 60 kl./s.

Jak się okazuje usługa GeForce Now od NVIDIA ogranicza to, co firma nazywa optymalnymi ustawieniami grania (OPS), czyli mówiąc wprost liczbę klatek na sekundę. Problem zdaje się dotyczyć 12 gier w abonamencie Priority. NVIDIA miała podjąć tę decyzję, aby zapewnić wszystkim członkom priorytetowym „spójne, wysokiej jakości wrażenia”. W zależności od naszego poziomu członkostwa GeForce Now stosowane są określone ustawienia OPS, które wpływają na wydajność gry, grafikę i jakość strumieniowania. Jeśli jesteśmy użytkownikiem poziomu Priority, możemy zastąpić domyślny profil OPS ustawieniami niestandardowymi w większości gier, ale to się właśnie zmienia. 

Jak się okazuje usługa GeForce Now od NVIDIA ogranicza w abonamencie Priority to, co firma nazywa optymalnymi ustawieniami grania (OPS), czyli mówiąc wprost liczbę klatek na sekundę.

NVIDIA ogranicza liczbę kl./s poniżej 60 dla abonentów Priority w usłudze GeForce Now

Dokument znaleziony przez użytkownika Reddit na stronie NVIDII stwierdza, że ​​„istnieją pewne wyjątki, które … nie działają wystarczająco dobrze przy 60 klatkach na sekundę na GPU używanych przez abonentów Priority”. Aby rozwiązać ten problem i upewnić się, że wszyscy członkowie priorytetowi mają spójne wrażenia z gry, producent nie pozwoli użytkownikom priorytetowym na zmianę profilu OPS w 12 grach.

Gry takie jak Outriders i Dauntless — te mniej wymagające graficznie z listy — będą działać z maksymalną prędkością 55 klatek na sekundę. Inne bardziej wymagające gry, takie jak Cyberpunk 2077 i Assassin's Creed Odyssey, będą ograniczone do 45 klatek na sekundę. Możecie zobaczyć pełną listę gier i odpowiednich OPS w poniższej tabeli:

Gra OPS Data dodania
Dauntless 55 FPS Styczeń 2020
Immortals Fenyx Rising 48 FPS Listopad 2020
Cyberpunk 2077 45 FPS Grudzień 2020
Assassin’s Creed Odyssey 45 FPS Grudzień 2020
Jurassic World Evolution 50 FPS Luty 2021
Dyson Sphere Program 50 FPS Luty 2021
Valheim 50 FPS Luty 2021
Path of Exile 50 FPS Marzec 2021
Outriders 55 FPS Marzec 2021
Kenshi 50 FPS Maj 2021
Biomutant 50 FPS Ma 2021
Dying Light 50 FPS Czerwiec 2021

Chociaż priorytetowi użytkowcy platformy w tych 12 grach nie mogą cieszyć się wydajnością na poziomie 60 klatek na sekundę, NVIDIA będzie nadal przesyłać je na ich urządzenie z szybkością 60 klatek na sekundę, co poprawić ma doznania z rozgrywki. Co więcej, firma stwierdziła, że ​​nadal przegląda te tytuły i odpowiednio dostosowuje ich OPS. Biorąc pod uwagę wyjaśnienie NVIDII, zaskakuje pojawienie się na tej liście gier takich jak Path of Exile i Dying Light. Pomimo stosunkowo niskich wymagań systemowych, gry te będą ograniczone do 50 klatek na sekundę, podczas gdy Outriders, który jest znacznie bardziej wymagający graficznie, może działać w 55 klatkach na sekundę. Co więcej, wygląda na to, że na tej oficjalnej liście brakuje pewnych tytułów, w tym np. Guardians of the Galaxy, które również zdaje się być ograniczone do 50 klatek na sekundę, nawet po zmianie ustawień graficznych.

NVIDIA zdecydowała się na ten krok niecały miesiąc po tym, jak ogłosiła nowy poziom GeForce Now, który daje użytkownikom dostęp do „SuperPOD” o niskim opóźnieniu, wyposażonych w procesory AMD Threadripper Pro i karty graficzne RTX 3080, umożliwiając grę w rozdzielczości 1440p i do 120 klatek na sekundę. W tej chwili GeForce Now obsługuje ponad 1100 gier, a biblioteka stale się powiększa. Platforma w ostatnich dniach otrzymała sześć nowych gier, w tym Bright Memory: Infinite, Epic Chef, Jurassic World Evolution 2, MapleStory, Severed Steel i Tale of Immortal.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA ogranicza liczbę kl./s poniżej 60 dla abonentów Priority w usłudze GeForce Now

 0