PlayStation przestało promować Call of Duty Vanguard. Sony odcina się od Activision?

PlayStation przestało promować Call of Duty Vanguard. Sony odcina się od Activision?

Sytuacja dotycząca Activision Blizzard stale się pogarsza. Ujawniony przez prasę raport, który oskarża dyrektora generalnego Activision o wiedzę na temat problemów związanych z molestowaniem seksualnym w firmie i brak jakiejkolwiek reakcji z tym związanej wywołał lawinę zdarzeń. Wygląda na to, że jedną z konsekwencji jest zaprzestanie promowania Call of Duty przez Sony.

Od lat PlayStation płaci Activision, aby uzyskać wyłączne prawa marketingowe do gier COD i wyłączny dostęp do niektórych treści w grze. PlayStation to jeden z najważniejszych partnerów Activision Blizzard. Jest nie tylko jedną z wiodących platform, na których wydaje swoje gry, ale ma również kilka umów dotyczących ogromnej serii Call of Duty. Ta relacja właśnie osłabiła, po skandalu związanym z kulturą braterstwa w Activision i cichym zezwoleniu na toksyczne zachowania wobec kobiet. W minionym tygodniu sprawę skomentował również Jim Ryan, dyrektor generalny PlayStation, który wysłał do Activision wiadomość, dopytując, jak chcą zaradzić obecnej sytuacji.

Nagłe zniknięcie Call of Duty Vanguard z sekcji promowanych gier na PlayStation sugeruje, że Sony odcina się od Activision po ostatnim skandalu.

Sony najwyraźniej albo nie dostało odpowiedzi, albo noe była ona satysfakcjonująca, bo producent konsoli usunął teraz Call of Duty Vanguard z sekcji polecanych w swojej witrynie. Wcześniej prawie cały ekran zajmowała reklama Call of Duty Vanguard z przyciskiem "Kup teraz" z przodu i pośrodku. Jednak po tym ostatnich doniesieniach, sekcja polecanych produkcji pokazuje teraz jedynie ogólny baner PlayStation.

CEO PlayStation krytykuje reakcję zarządu Activision, a akcjonariusze domagają się głowy Koticka

Nagłe usunięcie Call of Duty Vanguard jest dziwną sytuacją. Sekcja polecanych gier zwykle stale promuje produkty, a nie  markę PlayStation, co sugeruje to, że mogła to być nagła decyzja. Chociaż Call of Duty Vanguard, podobnie jak inne produkcje Activison, są dostępne w sklepie, to najwyraźniej PlayStation dystansuje się od firmy. Dyrektor generalny PlayStation Jim Ryan wcześniej twierdził, że jest "zniechęcony i szczerze oszołomiony" raportami, więc mając to na uwadze, ta akcja wydaje się być zamierzona. 

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PlayStation przestało promować Call of Duty Vanguard. Sony odcina się od Activision?

 0