S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl oficjalnie opóźniony. Zobaczcie nowy zwiastun

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl oficjalnie opóźniony. Zobaczcie nowy zwiastun

GSC GameWorld wypuściło oparty na silniku zwiastun gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl i potwierdziło oficjalnie, że ​​gra została opóźniona do 2023 roku.

Ukraińskie studio GSC Game World ma nadzieję, że w przyszłym roku wyda S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Co prawda gra miała ukazać się w tym roku, ale rosyjska inwazja na Ukrainę pokrzyżowała plany dewelopera, który musiał wstrzymać pracę i trudno w takim kontekście mieć mu za złe to opóźnienie. Studio potwierdziło nowe okno daty premiery na zwiastunie, który zaprezentowano podczas transmisji na żywo w ramach Microsoft Xbox Games Showcase Extended. 

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl będzie korzystać z silnika Unreal Engine 5.

Niektórzy fani zauważyli nową datę premiery S.T.A.L.K.E.R. 2, gdy Microsoft udostępnił aktualizację Xbox Game Pass podczas swojej prezentacji Xbox i Bethesda już w niedzielę. „Stało się to nieco wcześniej niż oczekiwano, właściwie planowaliśmy ujawnić to w nadchodzących dniach” – powiedział w poniedziałek rzecznik GSC Game World dla PC Gamer. „Ale tak, gra zostanie wydana w 2023 roku”.

Wraz z nowym zwiastunem studio opublikowało także nowy vlog, w którym szczegółowo opisano niektóre trudności, z jakimi borykali się jego pracownicy od czasu rozpoczęcia konfliktu na Ukrainie. GSC niedawno wznowiło prace nad S.T.A.L.K.E.R. 2 po przeniesieniu niektórych członków swojego zespołu do Pragi. Studio zmieniło również podtytuł gry z „Heart of Chernobyl” na „Chornobyl”, aby odzwierciedlić lokalną ukraińską pisownię miejsca katastrofy nuklearnej z 1986 roku.

S.T.A.L.K.E.R. 2 ma dostarczyć graczom epicką, nieliniową historię. Co więcej, nasze wybory będą miały wpływ zarówno na krótkoterminowe konsekwencje, jak i globalne rozstrzygnięcia. Gra będzie toczyć się w strefie wykluczenia w Czarnobylu i pojawią się tu zarówno stare, dobrze już znane lokacje, jak zupełnie nowe. GSC GameWorld potwierdziło też, że będzie używać motion-capture zarówno dla ciał, jak i twarzy, a także fotogrametrii. Dodatkowo gra będzie obsługiwała mody w dniu premiery i będzie wspierać efekty Ray Tracingu. Poza tym, S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl będzie korzystać z silnika Unreal Engine 5.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl oficjalnie opóźniony. Zobaczcie nowy zwiastun

 0