Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem technologii NVIDIA DLSS 3

Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem technologii NVIDIA DLSS 3

NVIDIA zapowiedziała nową generację kart graficznych z serii GeForce RTX 4000, ale także związane z nimi nowości m.in. nową wersję technologii DLSS 3.0, którą obsłużą polskie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077.

NVIDIA ujawniła listę gier, które skorzystają z dobrodziejstw technologii NVIDIA DLSS 3.0 i są na niej Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077. Przygody Geralta z Rivii będą obsługiwać nową wersję narzędzia w next-genowej aktualizacji, której premiery oczekujemy w czwartym kwartale 2022 roku. Możliwości NVIDIA DLSS 3.0 zaprezentowano na nowym materiale z Cyberpunka 2077. CD Projekt RED potwierdził, iż szykuje specjalną aktualizację wprowadzającą DLSS 3.0 i ulepszony ray-tracing, z którego skorzysta też Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie obsługiwać technologię NVIDIA DLSS 3.0.

Oprócz tego NVIDIA DLSS 3.0 będą obsługiwać Dying Light 2 Stay Human, Portal, A Plague Tale: Requiem, Deliver Us: Mars, Atomic Heart, Chernobylite, Hogwarts Legacy, HITMAN 3, Microsoft Flight Simulator czy STALKER 2: Heart of Chornobyl. Next-genowy patch do Wiedźmina 3: Dziki Gon na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox Series X/S ma przynieść pełne 60 klatek na sekundę. Do tego we wszystkich wersjach oczekujemy poprawionej oprawy graficznej w tym podbicia tekstur do rozdzielczości 4K.

DLSS pozwala generować (oszacować, jak ma wyglądać) ramkę obrazową na podstawie połączenia niskiej rozdzielczości aktualnie renderowanej połączonej z wysokiej rozdzielczości poprzednio wyrenderowanej. DLSS 3.0 to więc rozwinięcie ciekawe przemyślanej technologii NVIDII, która pozwala generować pełną ramkę od początku, pomiędzy poprzednio wygenerowaną, a aktualnie generowaną, a nie jedynie pojedyncze piksele, co pozwala ominąć ograniczenia wynikające z opóźnień jednostki centralnej procesora zwiększając wydajność nawet 4x.

Zieloni uważają, że za sprawą ominięcia limitów związanych z połączeniem CPU-GPU są w stanie zwiększyć klatki na sekundę w obsługiwanych produkcjach.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem technologii NVIDIA DLSS 3

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł