Assasssin's Creed: Syndicate
W Assasin's Creed Syndicate 2 GB pamięci graficznej to niestety za mało, dlatego kompletny nokaut w detalach Ultra. W detalach High oraz Low udało się za to pokonać maszynę z GeForce GTX 1050 Ti - choć trzeba przyznać że pracowała ona ze znacznie wolniejszym procesorem. Tak czy inaczej wynik godny uznania jak na tak starą kartę.
Battlefield 1
W Battlefield 1 w najwyższych detalach PC ma wydajność nieco słabszą od maszyny z GeForce GTX 1050 Ti - jednak wciąż lepszą niż laptop z 4 rdzeniowym Core i5 oraz GeForce GTX 1050 4 GB. W niższych detalach, kiedy wydajność procesora ma coraz większe znaczenie mój PC wyprzedza już obie konkurujące z nim jednostki. Nie ma niestety możliwości pomiaru w DirectX 12 bez platformy FCAT
Counter Strike: Global Offensive
W Counterze liczy się głównie procesor, i szybkość wypełniania GPU oraz szyna pamięci VRAM. Dobra dyspozycja PCta nie dziwi.
Doom
OpenGL 4.x nie jest konikiem AMD w tej grze, każdy gra tutaj z API Vulkan (także ja). Problem w tym, że wydajności pod Vulkanem nie da się zmierzyć bez platformy FCAT.
FarCry Primal
W FarCry Primal ponownie PC zrównuje się wydajnością z komputerem wyposażonym w GTX 1050 Ti, choć ponownie trzeba przyznać że pracował on ze znacznie słabszym procesorem.
Grand Theft Auto V
W GTA V PC ponownie depcze po piętach maszynie z GeForce GTX 1050 Ti, ponownie wydajny procesor daje o sobie znać.
Quantum Break (wersja Steam)
Quantum Break to jedna z najbardziej niedocenionych gier minionego roku. Pierwsza edycja obsługująca wyłącznie DirectX 12 działająca środowisko UWP początkowo okazała się kompletną klapą. Dopiero reedycja w wersji Steam działająca w DirectX 11 okazuje się używalna. Co ciekawe DirectX 12 nie jest już wymagany i nie jest nawet obsługiwany. W najwyższych detalach szybszy okazał się komputer z GeForce GTX 1050 Ti, ale płynność raczej nie pozwala na grę w tym trybie. W detalach niższych maszynki się zrównały. Laptop z GeForce GTX 1050 w tyle.
Rise of the Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider jest na PC z Radeonem R9 270X niegrywalny na najwyższych detalach z powodu 2 GB VRAM, choć wykres może na taką możliwość wskazywać dla mało wymagającego gracza. W niższych detalach nie ma z tym problemów, a wydajność jest znacząco lepsza niż w przypadku laptopa z GeForce GTX 1050.
Wiedźmin 3 zarówno w najwyższych detalach (UBER) jak i wysokich nie jest grywalny ani na omawianej maszynie z R9 270X, ani na laptopie z GeForce GTX 1050 4 GB. Platforma z GeForce GTX 1050 Ti jest wydajniejsza, choć nie są to zdecydowanie diametralne różnice.Wiedźmin 3
Pokaż / Dodaj komentarze do: Jak radzą sobie w grach Core i5-6400 i Radeon R9 270X? Test mojego zestawu