Test ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC. Chłodno i cicho

Test ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC. Chłodno i cicho

Test ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC: wydajność

Dying Light 2 to kontynuacja bardzo ciepło przyjętej produkcji rodzimego studia Techland z 2015 roku. Tak jak w przypadku pierwowzoru, ponownie stajemy do walki o przetrwanie w starciu z hordami zombie, które tym razem opanowały nie jedno miasto, lecz cały świat. Od strony technicznej twórcy chwalą się nowszą wersją autorskiego silnika przemianowanego na C-Engine, która dodaje wsparcie dla nowego API - DirectX 12. Niemniej jego wybór jest zalecany tylko, gdy chcecie grać z włączonym śledzeniem promieni, gdyż wydajnościowo niczego nie wnosi, zarówno na GeForce'ach, jak i Radeonach, a w temacie VRAM powoduje duży wzrost apetytu na pamięć. Dlatego testy są wykonywane pod kontrolą DirectX 11. Z kolei Far Cry 6 to najnowsza część taśmowo produkowanej serii, zapoczątkowanej przez Crytek i będącej aktualnie pod skrzydłami Ubisoftu. Fabularnie przenosi nas do fikcyjnego państwa Yara, gdzie zadaniem gracza jest obalenie miejscowego dyktatora, niejakiego Antona Castillo, czyniącego jednocześnie przygotowania do przejęcia władzy przez swego syna. Co do technikaliów, w dalszym ciągu używany jest silnik Dunia Engine, a najistotniejszą zmianą jest niewątpliwie przejście na API DirectX 12, co nie przyniosło rewolucji od strony CPU i nadal gra w temacie osiągów jest niezbyt zbalansowana, na ogół serwując nam solidne ograniczanie przez procesor.

Uwaga: Komplet wyników Radeona RX 7600 w większej liczbie gier znajdziecie w tym materiale.

Dying Light 2

Far Cry 6

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC. Chłodno i cicho

 0