Test ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC: podkręcanie
Podkręcanie karty ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC odbyło się bez ingerencji w konstrukcję akceleratora i oprogramowanie układowe, z użyciem aplikacji MSI Afterburner w wydaniu 4.6.4 Beta 3. Prędkość wentylatorów ustawiła się automatycznie na 34% (1050 RPM), co przełożyło się na temperaturę oscylującą w okolicach 59 °C. Podane niżej wartości są w pełni stabilne, co oznacza, że karta graficzna musiała przejść wszystkie próby testowe bez jakichkolwiek zjawisk uznawanych za niepożądane - artefaktów obrazu, losowych przycięć czy wyrzucania do pulpitu. Za najważniejszy test stabilności służyła rozgrywka w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, słynącej z wysokiego zapotrzebowania na zasoby obliczeniowe GPU, tzn. można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że akcelerator będzie całkowicie stabilny tak długo, jak długo nie wysypie się w produkcji studia CD Projekt RED.
ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC
Ustawienia domyślne:
- Taktowanie rdzenia/pamięci VRAM: 2900/2250 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 2660-2740 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 2620-2690 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 2550-2640 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 2238 MHz
Manualny overclocking:
- Maksymalne stabilne taktowanie: 3000/2400 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 2730-2850 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 2690-2790 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 2620-2730 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 2388 MHz
- Limit mocy: +12%
Za stabilny zegar podczas rozgrywki przyjmuje się wartość, poniżej której mają miejsce wyłącznie chwilowe spadki, nie dłuższe niż kilkanaście sekund. Taktowania ustalane są po uprzednim wygrzaniu karty, gdyż częstotliwości w moment po włączeniu gry są często znacząco wyższe, ale przeważnie szybko spadają - co wymusza też wygrzanie sprzętu przed przeprowadzeniem testu.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 OC. Chłodno i cicho