Jak wspominałem na wstępie, w ZenFonie 4 nie znajdziemy podzespołów z najwyższej półki, więc nie należy mieć wygórowanych oczekiwań do wyników testów syntetycznych. Połączenie układu Snapdragon 630 i grafiki Adreno 508 da nam przyzwoite osiągi pozwalające komfortowo grać w rozmaite gry bez nadmiernego drenowania akumulatora. Patrząc na obecne trendy w grach, sytuacja ta nie powinna się zmienić w ciągu najbliższych dwóch lat, chyba że mówimy o grach VR (z tym rodzajem rozrywki ZenFone 4 będzie radził sobie i tak przeciętnie ze względu na niską rozdzielczość ekranu). Warto jednak zwrócić uwagę na szybką pamięć LPDDR4x o pojemności 4 GB, która jest kluczem do płynnego zarządzania aplikacjami zgromadzonymi w tle. Ponieważ powyższe podzespoły nie generują nadmiernych temperatur, to telefon świetnie radził sobie z równym oddawaniem ciepła i nie nagrzewał się pomimo zastosowania szkła na tylnej części obudowy.
Użyte programy:
- 3D Mark – Sling Shot Extreme – v2.0.4573
- AnTuTu Benchmark – v6.2.7
- GFX Bench – Manhattan + T-Rex – v4.0.13
- Androbench – 5.0.1
Pokaż / Dodaj komentarze do: ASUS ZenFone 4 – test fotograficznego pretendenta