Test ray-tracingu i DLSS w Black Ops Cold War – wydajność
Testy osiągów wykonano podczas misji Przełom, w momencie, gdy musimy skrycie wyeliminować grupę żołnierzy Wietkongu. To jedno z najbardziej wymagających miejsc, tj. przez lwią część kampanii liczba FPS będzie wyraźnie większa od tego, co znajdziecie na wykresach. Niemniej incydentalnie zdarzają się chwilowe, jeszcze boleśniejsze spadki, jednakże owe scenariusze zostały odrzucone, gdyż mowa o bardzo dynamicznej akcji, która uniemożliwia wykonanie powtarzalnych pomiarów, a poza tym różnica względem wybranego miejsca była już niewielka. Wpływ na wydajność cieni i RTAO sprawdziłem zarówno dla każdego z osobna, jak i kompletu efektów, z uwzględnieniem regulacji jakości śledzenia promieni. Poza tym pomiary obejmują DLSS 2.0 z kompletem profilów determinujących rzeczywistą rozdzielczość renderingu, w zestawieniu z wyłączonym oraz włączonym ray-tracingiem.
Miejsce testowe
Przełom
Wyniki wydajności - cienie
Wyniki wydajności - okluzja otoczenia
Wyniki wydajności - cienie + okluzja otoczenia
Wyniki wydajności - DLSS
Wyniki wydajności - DLSS + RT @ średnie
Wyniki wydajności - DLSS + RT @ ultra
Pokaż / Dodaj komentarze do: Call of Duty: Black Ops Cold War – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0