Call of Duty: Black Ops Cold War – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Call of Duty: Black Ops Cold War – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Test ray-tracingu i DLSS w Black Ops Cold War – wydajność

Testy osiągów wykonano podczas misji Przełom, w momencie, gdy musimy skrycie wyeliminować grupę żołnierzy Wietkongu. To jedno z najbardziej wymagających miejsc, tj. przez lwią część kampanii liczba FPS będzie wyraźnie większa od tego, co znajdziecie na wykresach. Niemniej incydentalnie zdarzają się chwilowe, jeszcze boleśniejsze spadki, jednakże owe scenariusze zostały odrzucone, gdyż mowa o bardzo dynamicznej akcji, która uniemożliwia wykonanie powtarzalnych pomiarów, a poza tym różnica względem wybranego miejsca była już niewielka. Wpływ na wydajność cieni i RTAO sprawdziłem zarówno dla każdego z osobna, jak i kompletu efektów, z uwzględnieniem regulacji jakości śledzenia promieni. Poza tym pomiary obejmują DLSS 2.0 z kompletem profilów determinujących rzeczywistą rozdzielczość renderingu, w zestawieniu z wyłączonym oraz włączonym ray-tracingiem.

Miejsce testowe

Call of Duty: Black Ops Cold War – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Przełom

 

Wyniki wydajności - cienie

 

Wyniki wydajności - okluzja otoczenia

 

Wyniki wydajności - cienie + okluzja otoczenia

 

Wyniki wydajności - DLSS

 

Wyniki wydajności - DLSS + RT @ średnie

 

Wyniki wydajności - DLSS + RT @ ultra

 

Wyniki wydajności - testy dodatkowe

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Call of Duty: Black Ops Cold War – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0