Czy rendering na GPU ma sens? Test wydajności kart graficznych w Blender

Czy rendering na GPU ma sens? Test wydajności kart graficznych w Blender

Test renderingu na GPU: średnia wydajność

Poniższe wykresy przedstawiają uśrednioną wydajność w renderingu w programie Blender, dla poszczególnych kart graficznych biorących udział w teście. Obliczenia zdecydowałem się przedstawić w dwóch wariantach. Pierwszy jest standardowy, czyli uwzględnia wszystkie sceny, w których porównywałem osiągi. Drugi natomiast wyklucza pomiary związane z barbershop_interior, gdzie akceleratory AMD wyposażone w 4 GB VRAM, a więc Radeon RX 570 oraz RX 580, miały duże problemy, z uwagi na niewystarczającą pojemność pamięci graficznej (po więcej szczegółów odsyłam do poprzedniej strony, gdzie sytuacja została wyjaśniona).

*: Tym symbolem oznaczam wyniki nadesłane przez czytelników. Co prawda nie powinno być istotnych rozbieżności, gdyż wszystkie zostały uzyskane z użyciem tego samego narzędzia, którego sam używałem, ale jednak mogą się pojawić drobne różnice, z uwagi na rozmaite czynniki sprzętowo-programowe. Dlatego też zdecydowałem się na dodatkowe ich wyróżnienie.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Czy rendering na GPU ma sens? Test wydajności kart graficznych w Blender

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł