Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz?

Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz?

Test DLSS 3 w Diablo 4: metodologia

Wszelkie pomiary wykonałem we współpracy z Windowsem 10 64-bit 22H2, sterownikami GeForce Game Ready 535.98, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do zmierzenia liczby FPS posłużył FrameView w wersji 1.4, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech przebiegów, a każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeśli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni Raptor Cove: 5,5 GHz,
  • taktowanie rdzeni Gracemont: 4,5 GHz,
  • taktowanie uncore: 4,9 GHz,
  • nastawy pamięci: DDR5-7000 MHz CL 40-42-42-82 2T.

Platforma testowa

Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz? Intel Core i9-13900K
Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz? ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO
Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz? Patriot Viper Venom RGB 2x16 GB DDR5-6200 CL40
Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz? Patriot Viper VPR100 512 GB
Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz? SilentiumPC Supremo M1 Platinum 700 W
Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz? Antec Twelve Hundred V3
Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz? MSI MEG CORELIQUID S360
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz?

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł