Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz?

Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz?

Diablo 4 - test techniki DLSS 3

Niedawno na ITHardware ukazał się test kart graficznych w premierowej wersji Diablo 4, gdzie zapowiedziałem, że niebawem pod lupę trafi także DLSS 3. Tematem przewodnim dzisiejszego materiału jest właśnie wspomniana technika zielonych, której zadaniem jest rzecz jasna zwiększanie liczby FPS. W dalszej części tekstu przyjrzę się bliżej DLSS 3 od strony technicznej, gdzie będziecie mieli okazję zobaczyć, że jest to coś więcej niż tylko kolejna wersja DLSS 2, oraz sprawdzę, na jaki wzrost wydajności można liczyć w wyniku jej aktywacji. Niestety, w chwili tworzenia artykułu implementacja śledzenia promieni (ang. ray-tracing) nie była jeszcze gotowa w Diablo 4, tak więc wszelkie pomiary zostaną przeprowadzone w wariancie klasycznym, bez RT. Z jednej strony szkoda, gdyż jak dobrze wiadomo, DLSS największe zyski zapewnia w połączeniu z RT, ale z drugiej za jakiś czas będzie to okazja, aby ponownie przyjrzeć się tej kwestii. O przyszłości nie ma jednak sensu debatować - wróćmy do teraźniejszości i przekonajmy się, co potrafi DLSS 3 w grze Diablo 4.

Zgodnie z zapowiedzią, powracam do Diablo 4, aby sprawdzić, co w tej grze potrafi technika DLSS 3. Zobaczmy, na jaki wzrost wydajności można liczyć.

Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz?

 Test NVIDIA GeForce RTX 4070. Godny następca dla RTX 3070?

Kilka słów na temat wykorzystanej karty graficznej

W tym miejscu nieco większą uwagę chciałbym jeszcze poświęcić akceleratorowi Gainward GeForce RTX 4070 Ti Phantom GS, który posłużył do wykonania testów osiągów z włączonym DLSS 3. Konstrukcja ta wyposażona jest w mocne, ponad trzyslotowe chłodzenie z trzema wentylatorami 90 mm oraz ośmioma rurkami heatpipe, a to razem zapewnia niskie temperatury i dobrą kulturę pracy. Producent zadbał także o fabryczny overclocking i sferę wizualną, za sprawą eleganckiej i efektownej osłony coolera oraz subtelnego podświetlenia LED z ARGB, w postaci iluminowanego paska z logo linii GeForce RTX i Phantom. Do zarządzania diodami Gainward przygotował program ExperTool, pozwalający dodatkowo zmieniać inne parametry pracy jak zegar GPU i VRAM, limit mocy czy prędkość wentylatorów. Ponadto podświetlenie LED ARGB można zsynchronizować z płytą główną, wykorzystując dołączony w zestawie kabel. Po więcej szczegółów odsyłam do testu tego modelu, a zainteresowanych, jak poradził sobie w Diablo 4, zapraszam do dalszych stron materiału.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test DLSS 3 w Diablo 4. Technologia, której potrzebujesz?

 0