Test RTX 3070 w środowisku NVIDIA Studio: wydajność
Kolejna aplikacja to D5 Render, tj. narzędzie do wizualizacji architektonicznych bazujące na silniku Unreal Engine. Wykorzystywane API to DirectX 12, które z połączeniu z DXR zapewnia w czasie rzeczywistym efekty bazujące na śledzeniu promieni, w tym globalne oświetlenie i odbicia. Ponadto twórcy zdecydowali się na zaimplementowanie DLSS 2.0 - autorskiej techniki skalowania obrazu firmy NVIDIA, wspomaganej przez sztuczną inteligencję. Dzięki renderowaniu obrazu w zredukowanej rozdzielczości względem docelowej, a potem podniesieniu jej do zadanej z użyciem zaprojektowanej do tego celu sieci neuronowej (więcej szczegółów tutaj), uzyskujemy większą liczbę FPS w viewporcie i szybszy eksport projektu, przy niewielkim spadku jakości obrazu, analogicznie do tego, co widzimy w coraz liczniejszym gronie gier korzystających z tego rozwiązania.
Pokaż / Dodaj komentarze do: GeForce RTX 3070 - test laptopowego GPU w środowisku NVIDIA Studio