Test NVIDIA GeForce RTX 4060: wydajność
Dying Light 2 to kontynuacja bardzo ciepło przyjętej produkcji rodzimego studia Techland z 2015 roku. Tak jak w przypadku pierwowzoru, ponownie stajemy do walki o przetrwanie w starciu z hordami zombie, które tym razem opanowały nie jedno miasto, lecz cały świat. Od strony technicznej twórcy chwalą się nowszą wersją autorskiego silnika przemianowanego na C-Engine, która dodaje wsparcie dla nowego API - DirectX 12. Niemniej jego wybór jest zalecany tylko, gdy chcecie grać z włączonym śledzeniem promieni, gdyż wydajnościowo niczego nie wnosi, zarówno na GeForce'ach, jak i Radeonach, a w temacie VRAM powoduje duży wzrost apetytu na pamięć. Dlatego testy są przeprowadzane pod kontrolą DirectX 11. Za to Red Dead Redemption 2 to pecetowy port gry doskonale znanej fanom konsol. Co warto podkreślić, na premierę wersja dla PC miała problemy z wydajnością API DirectX 12, które w kwestii liczby FPS odstawało od Vulkana na kartach od AMD i NVIDII na architekturach starszych niż Turing. Na szczęście liczne łatki i aktualizacje sterowników naprawiły to niedociągnięcie i aktualnie nie ma między nimi różnicy w osiągach, a z uwagi na fakt, że DirectX 12 jest mniej narażone na przycięcia niż Vulkan, osobiście zalecam jego użycie.
Dying Light 2
Red Dead Redemption 2
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test i recenzja GeForce RTX 4060. Lepsza od poprzedniczki, ale czy dobra?