Test GeForce RTX 4060 Ti. Nie tak skromnego postępu oczekują gracze

Test GeForce RTX 4060 Ti. Nie tak skromnego postępu oczekują gracze

Test NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti: wydajność

Na początek przypadły nam przedostatnie części konkurencyjnych serii wojennych gier akcji, tj. Battlefield V i Call of Duty: Black Ops Cold War. Pierwszy z wymienionych tytułów został stworzony przez szwedzkie studio EA DICE, niegdyś nazywające się po prostu DICE, i wykorzystuje autorski silnik Frostbite w wersji 3.0, z obsługą DirectX 11 oraz nowszego DirectX 12. Z tych dwóch API postawiłem na DirectX 12, ponieważ klasyczne rozwiązanie notuje tu wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj). Z kolei druga gra to dzieło duetu Treyarch i Raven Software, które - co zaskakujące - nie korzysta z tego samego wydania silnika IW, które napędza nowe Modern Warfare, lecz mocno przebudowanej wersji wcześniej używanej w Black Ops III. Poza tym do procedury dołączył Marvel's Spider-Man Remastered, a więc tytuł, z którego pecetową wersją Sony wyraźnie się ociągało, wszak gracze konsolowi mogli wcielić się w człowieka pająka już w 2018 roku. Ale w końcu, jak to mówią, lepiej późno niż później.

Battlefield V

Call of Duty: Black Ops Cold War

Marvel's Spider-Man Remastered

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test GeForce RTX 4060 Ti. Nie tak skromnego postępu oczekują gracze

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł