Test Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual v2: wydajność w grach
Sądzę, że trudno byłoby znaleźć gracza, który nie zgodziłby się ze stwierdzeniem, że Wiedźmin 3: Dziki Gon to jeden z największych eksportowych hitów w historii polskiej branży gier. Za omawiany tytuł odpowiada oczywiście studio CD Projekt RED, które opracowało autorski silnik REDengine 3, zapewniający wysoką jakość oprawy wizualnej. Pomijając kontrowersje z okresu premiery, dotyczące degradacji szczegółowości grafiki w stosunku do wcześniejszych zwiastunów, na aspekt ten zdecydowanie nie ma co narzekać. Ponadto warto podkreślić obecność technik z programu GameWorks, a konkretniej HairWorks i HBAO+. Na tej stronie znajdziecie również rezultaty testów z włączonym śledzeniem promieni (ang. ray-tracing), w przygotowanym we współpracy z NVIDIĄ demo Star Wars: Reflections.
Wiedźmin 3: Dziki Gon
Uwaga: W rozdzielczości 4K zostały dodatkowo przeprowadzone pomiary bez HairWorks.
Star Wars: Reflections
Uwaga: Karty GeForce RTX 2070/2080, pod kontrolą starszych wydań sterowników, nie były w stanie uruchomić dema w rozdzielczości 4K, o czym zresztą ostrzega załączony plik, informujący o możliwych problemach na GPU wyposażonych w 8 GB (i mniej) pamięci. Stąd też brak wyników w tym trybie dla akceleratorów, które trafiły do mnie w pierwszym rzucie. Antidotum przyszło wraz z oprogramowaniem w wersji 416.81, o czym pisałem chociażby w teście ZOTAC GAMING GeForce RTX 2080 AMP, i w takich samych warunkach pomiary zostały przeprowadzone dla konstrukcji, które otrzymałem od tego momentu. W przypadku GeForce RTX 2060 oraz sterowników GeForce Game Ready 417.54, problemów z rozdzielczością 4K nie było. Rezultaty z omawianego testu nie są wliczane do średniej wydajności!
Pokaż / Dodaj komentarze do: Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual - test drugiej rewizji z pamięciami Samsung