Test Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual v2: wydajność w grach
Druga grupa gier obejmuje Crysis 3 autorstwa Crytek oraz Dying Light: The Following rodzimego studia Techland. Pierwszy z wymienionych tytułów bazuje na silniku CryEngine 3, podczas gdy drugi oparty jest o technologię Chrome Engine 6. Crysis 3, ze względu na swój relatywnie długi staż, nie wyróżnia się niczym szczególnym, jeśli chodzi o techniki graficzne, natomiast Dying Light: The Following to produkcja naszpikowana rozwiązaniami NVIDII z programu GameWorks. Znajdziemy w niej HBAO+, PCSS oraz ulepszoną głębię ostrości (ang. Depth of Field), co razem tworzy zabójczy koktajl, bardzo solidnie dający się we znaki nawet najnowszym kartom.
Crysis 3
Dying Light: The Following
UWAGA: Przypominam o problemach ze sterownikami 411.51 w grze Dying Light: The Following, o których po raz pierwszy wspomniałem we wcześniej opublikowanym teście. Dorzucenie do bazy wyników kolejnych kart pokazało, że nie tylko rezultat GeForce GTX 1080 Ti był zaniżony, ale także wcześniej testowanej RTX 2080 Ti od MSI (o niespełna 3%). Co ciekawe, występowanie błędu zdaje się być losowe, skoro nie dotknął on pozostałych akceleratorów bazujących na TU102 (w tym drugiej rewizji Palit Dual), które też pracowały pod kontrolą rzeczonego wydania GeForce Game Ready Driver. Z uwagi na opisywane zjawisko, wyniki widoczne na powyższych wykresach nie są brane pod uwagę podczas obliczania średniej wydajności.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Palit GeForce RTX 2080 Ti Dual - test drugiej rewizji z pamięciami Samsung