Sea of Thieves - Recenzja

Sea of Thieves - Recenzja

Podsumowując tą recenzję, muszę stwierdzić, że mam mocno mieszane uczucia. Z jednej strony dostaliśmy grę piękną, z ciekawym konceptem zabawy. Ale z drugiej strony, zabawa jest płytka, a po czterech godzinach gry można spokojnie powiedzieć, że widziało się wszystko, co tytuł ma do zaoferowania. Brak rozwoju postaci nie zachęca do zbierania złota na nowy ekwipunek, powtarzalne questy nudzą, a legendarny kraken to tylko kilka macek wystających z wody, bo twórcy nie mieli czasu na dodanie całego modelu. Ten pojawi się w przyszłości. I właśnie ta przyszłość to coś, co mnie zastanawia. Gra kosztująca 250 zł powinna aż kipieć zawartością. Jest to przecież cena za pełnoprawny tytuł. My za to w tej cenie dostajemy tytuł, który aż nazbyt przypomina early access. Wszystko, co fajne pojawi się, ale kiedyś. W tym momencie dostajemy pustą piaskownicę, w której niekoniecznie jest co robić. Jeśli lubicie pirackie klimaty i macie zgraną ekipę do zabawy, dajcie grze szansę. Może niekoniecznie kupując tytuł, ale warto zastanowić się nad Microsoft Gamepass, który daje dostęp do szerokiej biblioteki gier, w tym także Sea of Thieves. Za miesiąc takiej przepustki zapłacicie 30 zł, czyli znacząco mniej niż za pełny produkt.

W tym momencie dostajemy pustą piaskownicę, w której niekoniecznie jest co robić

Sea of Thieves - Recenzja

Nie da się ukryć, że duży sukces jaki odniosło Sea of Thieves, może źle wpłynąć na rynek. Producenci mogą poczuć, że dostali przyzwolenie na wypuszczanie niedokończonych gier w pełnej cenie. My jako gracze, nie możemy na to pozwolić. Taki proceder jest karygodny. Nie tylko wypuszczono niedokończony tytuł, ale też nie poinformowano o tym odbiorców. Czy tego chcemy dla rynku gier? Potrafiliśmy postawić się EA i ich Battlefrontowi 2, czemu więc nie zadziałać teraz? Obiecanie, że zawartość kiedyś się pojawi, nie satysfakcjonuje mojej osoby. Nie ważne, jak przyjemnie gra się w tytuł, poczucie znużenia pojawi się wcześniej niż później. Gdyby w grze było więcej do roboty, bez wahania wystawił bym ocenę 4,5. Jednak z powodu, opieszałości twórców zmuszony jestem wystawić ocenę 2.5 w skali ITHardware. Dostaliśmy cudne demo gry kosztujące zdecydowanie za dużo. Być może w przyszłości, kiedy dodana zostanie zawartość, ocena podskoczy do góry. Póki co mogę jedynie zakrzyknąć: "Załogo, zarządzam ewakuację z tej łajby". Dzięki za uwagę i do następnego razu.

 

Sea of Thieves

Sea of Thieves - recenzja

 Przepiękna grafika, wpadająca w ucho muzyka, prawdziwie piracka swoboda...

 ... w pustym świecie w którym nie ma co robić, gra z wczesnego dostępu w cenie 250 zł

Cena (na dzień 2publikacji): ok. 250 zł (PC/XONE)

 

Grę do testów dostarczyło:

Sea of Thieves - Recenzja

 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Sea of Thieves - Recenzja

 0