Podsumowując, chociaż po pierwszych zapowiedziach rozsądek podpowiadał mi, że nic spektakularnego z tego nie będzie, to serce chciało wierzyć, że doczekamy się kolejnej polskiej produkcji na światowym poziomie. Tym boleśniejsze było moje rozczarowanie, kiedy gra w końcu trafiła do napędu mojej konsoli, a ja już po kilkunastu minutach po raz pierwszy miałem jej dość, zadając sobie pytanie, jak można było aż tak zmarnować jej potencjał. I co ciekawe, gwoździem do trumny nie okazała się wcale decyzja o postawieniu na otwarty świat, którego nie udało się wypełnić ani „życiem”, ani ciekawymi aktywnościami czy słaba i sztampowa warstwa fabularna z drewnianymi postaciami, ale wykonanie techniczne wołające o pomstę do nieba.
Miała być kolejna polska produkcja na światowym poziomie, która udowodni wszystkim, że Wiedźmin nie był przypadkiem, a wyszło jak zwykle. Trochę szkoda, że duży potencjał gry został zmarnowany przez słabo zaprojektowany świat i liczne błędy utrudniające, a czasem uniemożliwiające rozgrywkę, bo zapowiadało się naprawdę interesująco
Mówiąc krótko, mogła być z tego naprawdę ciekawa gra, bo umiejscowienie akcji we współczesnej Gruzji dawało dużo możliwości, a sama rozgrywka udowodniła, że twórcy wiedzą jak podejść do tematu. Sekcje czysto snajperskie sprawiają mnóstwo frajdy, dron idealnie wpisał się w klimat produkcji, a zadania są tym razem dużo ciekawsze i mamy większą swobodę w ich wykonywaniu, a wszystko to … popsute przez niedopracowanie i zbyt szybką premierę. Jeśli więc liczyliście na dobrą grę snajperską, to niestety nie ten adres – no chyba, że twórcy szybko załatają wszystko, co się tylko da, grę będzie można kupić w promocji, a Wy macie dużo cierpliwości i wolnego czasu.
sporo swobody, główne misje, personalizacja broni, eliminowanie wrogów z kilkuset metrów sprawia sporo frajdy, poprawna mechanika
koszmarnie długi pierwszy loading, słaba grafika, fabuła i fatalne dialogi, nudny otwarty świat, cała masa błędów technicznych, brak obiecywanego multiplayera
Cena (na dzień 02.06.2017): 110-140 zł (PC), 195-211 zł (Xbox One), 185-219 zł (PS4)
Grę do testów dostarczył:
Pokaż / Dodaj komentarze do: Sniper: Ghost Warrior 3 - recenzja gry