Team Group NIGHT HAWK RGB 2x8 GB DDR4-3600 CL 18 – test pamięci RAM

Team Group NIGHT HAWK RGB 2x8 GB DDR4-3600 CL 18 – test pamięci RAM

Test pamięci Team Group NIGHT HAWK RGB: osiągi w grach

Następne w kolejce są produkcje całkiem sprawnie radzące sobie z wielowątkowością. Mowa o Crysis 3 autorstwa Crytek, Dying Light rodzimego studia Techland oraz Rise of the Tomb Raider od Crystal Dynamics. Przy czym warto dodać, że w przypadku pierwszej z wymienionych gier solidne wykorzystanie wątków dotyczy przede wszystkim (de facto wyłącznie) mapy Witamy w dżungli, gdzie obserwujemy zaawansowaną fizykę trawy. Pozostała część rozgrywki to już zupełnie inna charakterystyka obciążenia procesora, ale w kontekście zestawów pamięci RAM nie ma to większego znaczenia. Gwoli ścisłości nadmienię jeszcze, że dla Rise of the Tomb Raider wybrałem nowsze API - DirectX 12, które znacząco zwiększa wydajność we współpracy z CPU wyposażonymi w dużą liczbę rdzeni, takimi jak ten z platformy testowej.

Crysis 3

Dying Light

Rise of the Tomb Raider

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Team Group NIGHT HAWK RGB 2x8 GB DDR4-3600 CL 18 – test pamięci RAM

 0