Test Radeon RX 5700/RX 5700 XT: wydajność w grach
Chociaż Just Cause 4 pod wieloma względami mocno zawiodło oczekiwania, to jednak gra ta zagościła na stałe w procedurze testowej, z uwagi na spore wymagania odnośnie kart graficznych oraz względnie duże zainteresowanie graczy. Dzieło Avalanche Studios napędzane jest przez autorski silnik Apex, zaś w temacie rozgrywki mamy do czynienia z podobnym schematem jak w poprzednich częściach, czyli sporą ilością wybuchów, destrukcji oraz kaskaderskich wyczynów, co - pomimo technicznych niedostatków - potrafi dać sporo frajdy. Natomiast Rise of the Tomb Raider stworzyło studio Crystal Dynamics i warto podkreślić jedną nietypową cechę tego tytułu. Mianowicie wspiera on zarówno techniki graficzne pochodzące od AMD (PureHair), jak i NVIDII (HBAO+ oraz VXAO). Przy czym VXAO możemy aktywować tylko i wyłącznie, jeśli ograniczymy się do DirectX 11, gdyż przejście na nowsze API skutkuje zniknięciem tej opcji.
Just Cause 4
Uwaga: W rozdzielczości Full HD wynik Radeona RX 5700 XT jest zaniżony, z uwagi na problemy ze sterownikami od strony wydajności CPU. Sytuacja jest analogiczna do tej obserwowanej wcześniej w Crysis 3, aczkolwiek na zdecydowanie mniejszą skalę. Niemniej jednak, w dalszym ciągu jest to objaw niepokojący, gdyż wykorzystany procesor jest mocny, a miejsce testowe niespecjalnie łakome na moc jednostki centralnej.
Rise of the Tomb Raider
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test AMD Radeon RX 5700 oraz RX 5700 XT. Navi w akcji