Test AMD Radeon RX 5700 oraz RX 5700 XT. Navi w akcji

Test AMD Radeon RX 5700 oraz RX 5700 XT. Navi w akcji

Test Radeon RX 5700/RX 5700 XT: wydajność w grach

Kolejna gra w teście to tytuł, z którym niewątpliwie wiązaliśmy spore nadzieje. Sniper: Ghost Warrior 3 od rodzimego studia CI Games (dawniej City Interactive) zapowiadany był jako prawdziwy hit, jednak ostatecznie z zapowiedzi nie pozostało zbyt wiele. Abstrahując od kwestii związanych z rozgrywką, pod kątem oprawy graficznej omawiana gra wypada całkiem nieźle, chociaż raczej nie wykorzystuje potencjału silnika CryEngine 3 w sposób optymalny. Natomiast Watch Dogs 2 to produkt Ubisoftu, który zasłynął przede wszystkim za sprawą ogromnych wymagań odnośnie procesora. Ale i w temacie kart graficznych ma się czym pochwalić, wspierając techniki takie jak HBAO+, PCSS czy HFTS, a także wyciskając siódme poty z najpotężniejszych akceleratorów.

Sniper: Ghost Warrior 3

Uwaga: Przypominam o optymalizacji wydajnościowej dla Sniper: Ghost Warrior 3, wprowadzonej w sterownikach GeForce Game Ready 416.81. W różnych materiałach udało mi się potwierdzić wpływ modyfikacji na architektury Turing, Pascal, Maxwell oraz Kepler (starszych sprawdzić nie można, z uwagi na odcięcie wsparcia dla Fermi). Więcej informacji znajdziecie w zalinkowanych testach. Ze względu na zaistniałą sytuację, konieczne było ponowne przeprowadzenie pomiarów na wszystkich kartach graficznych starszych niż GeForce RTX 2060, które wymagały oprogramowania w wersji 417.54, już zawierającego rzeczoną poprawkę. Dlatego też na wykresach brakuje niektórych modeli, co wynika z faktu, że część z nich musiała zostać zwrócona do producentów.

Watch Dogs 2

Uwaga: W rozdzielczości Full HD zostały przeprowadzone pomiary uzupełniające, z opcją "Dodatkowe szczegóły" ustawioną na 100%.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test AMD Radeon RX 5700 oraz RX 5700 XT. Navi w akcji

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł