Test GIGABYTE GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G. Turing tani jak nigdy

Test GIGABYTE GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G. Turing tani jak nigdy

Test karty GIGABYTE GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G: wydajność w grach

Na dobry początek mamy trzy odsłony popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V, Battlefield 1 oraz Battlefield 4. Wszystkie wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Pomimo tego podobieństwa, istotnie różnią się, jeśli chodzi o wspierane API. Najstarszy Battlefield 4 obsługuje DirectX 11 oraz Mantle (tylko dla kart graficznych AMD), podczas gdy Battlefield V oraz Battlefield 1 pozwalają wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisują się różnie, notując zauważalne problemy z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 tylko w najnowszej części, gdzie klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj).

Battlefield V

Battlefield 1

Battlefield 4

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test GIGABYTE GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G. Turing tani jak nigdy

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł