Test GTX 1080 vs RTX 2060/2070. Pascal kontra Turing po podkręceniu kart

Test GTX 1080 vs RTX 2060/2070. Pascal kontra Turing po podkręceniu kart

GeForce GTX 1080 OC kontra RTX 2060/2070 OC: wydajność

Chociaż Just Cause 4 pod wieloma względami mocno zawiodło oczekiwania, to jednak gra ta zagościła na stałe w procedurze testowej, z uwagi na spore wymagania odnośnie kart graficznych oraz względnie duże zainteresowanie graczy. Dzieło Avalanche Studios napędzane jest przez autorski silnik Apex, zaś w temacie rozgrywki mamy do czynienia z podobnym schematem jak w poprzednich częściach, czyli sporą ilością wybuchów, destrukcji oraz kaskaderskich wyczynów, co - pomimo technicznych niedostatków - potrafi dać sporo frajdy. Natomiast Rise of the Tomb Raider stworzyło studio Crystal Dynamics i warto podkreślić jedną nietypową cechę tego tytułu. Mianowicie wspiera on zarówno techniki graficzne pochodzące od AMD (PureHair), jak i NVIDII (HBAO+ oraz VXAO). Przy czym VXAO możemy aktywować tylko i wyłącznie, jeśli ograniczymy się do DirectX 11, gdyż przejście na nowsze API skutkuje zniknięciem tej opcji.

Just Cause 4

Rise of the Tomb Raider

Uwaga: W grze Rise of the Tomb Raider zostały przeprowadzone dodatkowe pomiary, przy obniżonej jakości filtrowania anizotropowego, które ma duży wpływ na osiągi w tym tytule.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test GTX 1080 vs RTX 2060/2070. Pascal kontra Turing po podkręceniu kart

 0