Test INNO3D GeForce RTX 3060 iCHILL X3 RED. Wreszcie karta dla graczy?

Test INNO3D GeForce RTX 3060 iCHILL X3 RED. Wreszcie karta dla graczy?

Test INNO3D GeForce RTX 3060 iCHILL X3 RED: wydajność

Death Stranding to najnowsze dzieło Hideo Kojimy, które na pecety zawitało relatywnie niedawno, choć sama gra premierę miała jeszcze w listopadzie 2019 roku, jako czasowy tytuł na wyłączność konsoli Sony PlayStation 4. Od strony technicznej napędza ją silnik Decima autorstwa Guerrilla Games, a sama grafika co prawda nie wyznacza nowych standardów, ale warto podkreślić wykorzystanie techniki fotogrametrii, dzięki której uzyskano naprawdę przepiękne krajobrazy, niewątpliwie stanowiące największą zaletę w sferze wizualnej. Natomiast Dying Light: The Following to produkcja rodzimego studia Techland, oparta o silnik Chrome Engine 6 i naszpikowana rozwiązaniami NVIDII z programu GameWorks. Znajdziemy w niej HBAO+, PCSS oraz ulepszoną głębię ostrości (ang. Depth of Field), co razem tworzy zabójczy koktajl, bardzo solidnie dający się we znaki nawet najnowszym kartom.

Death Stranding

Dying Light: The Following

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test INNO3D GeForce RTX 3060 iCHILL X3 RED. Wreszcie karta dla graczy?

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł