Test KFA2 GeForce GTX 1650 EX (1-Click OC) GDDR6. Szybsze kości na ratunek?

Test KFA2 GeForce GTX 1650 EX (1-Click OC) GDDR6. Szybsze kości na ratunek?

Test KFA2 GeForce GTX 1650 EX GDDR6: wydajność w grach

Na dobry początek przypadły nam  dwie ostatnie odsłony popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V oraz Battlefield 1. Oba wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Jeżeli zaś chodzi o wspierane API, pozwalają wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisują się różnie, często będąc przyczyną zauważalnych problemów z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 wyłącznie w najnowszej części, gdzie klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj). Ponadto do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, czyli Control, która bazuje na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego właśnie tytułu dodano również śledzenie promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, jednak pomiary odbywają się bez wspomnianego duetu, w celu zachowania kompatybilności ze wszystkimi kartami graficznymi.

Battlefield V

Battlefield 1

Control

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test KFA2 GeForce GTX 1650 EX (1-Click OC) GDDR6. Szybsze kości na ratunek?

 0