Zastosowane podświetlenie, przynajmniej w egzemplarzu dostarczonym do redakcji ITHardware.pl, prezentuje się co najmniej nieźle. Technika Flicker-free zapewnia brak problemów z migotaniem, a czerń nie straszy przebarwieniami. W zaciemnionym pomieszczeniu widać lekkie rozjaśnienie u dołu i równie skromne chmurzenie o żółtawym odcieniu, charakterystyczne dla technologii W-LED, ale to i tak ułamek tego co nierzadko prezentują współczesne monitory klasy konsumenckiej. Tylko zakres regulacji mógłby być szerszy, bo z doświadczenia wiem, że ok. 100 cd/m2 to dla niektórych cały czas o wiele za dużo.
Jednorodność bieli | ||||
---|---|---|---|---|
-10,74% | -7,5% | -6,96% | -7,92% | -7,83% |
-14,05% | -6,24% | -5,78% | -6,47% | -9,74% |
-10,41% | -2,78% | 100% | -1,63% | -6,14% |
-7,98% | -1,41% | -0,45% | +0,31% | -2,92% |
-4,26% | -3,33% | -1,15% | -1,16% | +0,38 |
Rzeczywista jasność względem ustawień w OSD | |
---|---|
100% | 423,90 cd/m2 |
90% | 392,45 cd/m2 |
80% | 386,7 cd/m2 |
70% | 328,40 cd/m2 |
60% | 296,43 cd/m2 |
50% | 265,65 cd/m2 |
40% | 233,36 cd/m2 |
30% | 200,01 cd/m2 |
20% | 166,41 cd/m2 |
10% | 132,81 cd/m2 |
0% | 98,74 cd/m2 |
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test monitora Asus ROG PG258Q 240 Hz - Święty Graal fanów Counter-Strike