Test Resizable BAR na GeForce RTX 3060: modyfikacja profilów
Dla tych z Was, którzy zechcą skorzystać z rady z poprzedniej strony i dodać wsparcie Resizable BAR we własnym zakresie, przygotowaliśmy poradnik. Potrzebne narzędzia to NVIDIA Profile Inspector (pobierzecie stąd) oraz jakiś program do edycji plików tekstowych, choćby Notepad++. Aby rozpocząć, uruchamiamy pierwszą z wymienionych aplikacji, po czym powinniśmy ujrzeć taki oto widok:
Pierwszy krok to wybranie interesującej nas gry, wyszukując ją na liście:
Następnie wykonujemy kolejno następujące czynności:
- Eksportujemy profil, klikając na i Export current profile only, po czym zapisujemy plik w wybranym miejscu.
- Modyfikujemy zapisany plik, poprzez zastąpienie sekcji ustawień jak poniżej (plik z wpisami do przekopiowania tu).
- Importujemy zmodyfikowany profil, klikając na i Import profile(s), po czym wskazujemy stosowny plik.
- Klikamy na Apply changes.
Po wszystkim warto oczywiście sprawdzić tak stabilność działania gry, w tym poprawność generowanej grafiki, jak i wydajność (w najprostszym wypadku można wykorzystać wbudowane benchmarki, w bardziej zaawansowanych własne scenariusze, byle były powtarzalne). Gdyby pojawiły się jakiekolwiek kłopoty, można przywrócić domyślne ustawienia profilu, wybierając go w programie NVIDIA Profile Inspector i klikając na przycisk . Powodzenia :)
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test Resizable BAR w wydaniu NVIDII - porównujemy wydajność i poszerzamy listę wspieranych gier