Test wydajności kart GeForce GTX w grach z ray-tracingiem

Test wydajności kart GeForce GTX w grach z ray-tracingiem

Test ray-tracingu na kartach GeForce GTX: wydajność w grach

Metro Exodus to tytuł, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Najnowsza część popularnej serii autorstwa 4A Games to produkcja naszpikowana nowoczesnymi technikami. Nie zabrakło w niej DirectX 12, a także mocno promowanych przez firmę NVIDIA śledzenia promieni, zaprzęgniętego na potrzeby globalnego oświetlenia i okluzji otoczenia, oraz DLSS. Z oczywistych względów testy odbywają się bez drugiej z wymienionych technik (wymaga ona karty z rodziny GeForce RTX), w dwóch lokacjach o odmiennej charakterystyce. Zarówno mapa Morze Kaspijskie, jak i Tajga są naprawdę wymagające, jednak ta druga mocniej obciąża kartę, przez co w większym stopniu spadają jej zegary, z uwagi na limit mocy (ang. power limit). Poza tym relacje między generacjami Pascal oraz Turing układają się w nich zupełnie inaczej, toteż postanowiłem zamieścić je obie, gdyż nie ma sensu dywagować nad tym, która jest lepsza czy bardziej reprezentatywna.

Morze Kaspijskie

Tajga

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test wydajności kart GeForce GTX w grach z ray-tracingiem

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł