Test wydajności kart GeForce GTX w grach z ray-tracingiem

Test wydajności kart GeForce GTX w grach z ray-tracingiem

Test ray-tracingu na kartach GeForce GTX: wydajność w grach

Na zakończenie zostały jeszcze demonstracje technologiczne związane z grami Atomic Heart oraz Justice. Pierwsza z wymienionych produkcji, nad którą pieczę sprawuje rosyjskie studio Mundfish, wciąż znajduje się w powijakach, bowiem jej premierę zaplanowano na przyszły rok, podczas gdy drugi tytuł to bardzo popularne w Chinach, orbitujące wokół sztuk walki MMO autorstwa NetEase. Oba dema używają śledzenia promieni do tworzenia odbić i cieni, przy czym Justice pozwala nam wybrać, czy chcemy aktywować DXR, podczas gdy Atomic Heart stawia nas w sytuacji z góry określonej - ray-tracing jest jego nieodłączną częścią. Poza tym warto zwrócić uwagę na fakt, że azjatyckie dzieło jest ograniczone do około 130 FPS, dlatego też zdecydowałem się przeprowadzić dodatkowe pomiary w rozdzielczości 1440p, aby zaprezentować Wam, jak kształtują się relacje między najwydajniejszymi kartami graficznymi bez spłaszczenia wyników.

Atomic Heart

Justice

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test wydajności kart GeForce GTX w grach z ray-tracingiem

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł