Test X4 955/X6 1075T vs FX-6350/8350 vs i5-2500K. Spotkanie po latach

Test X4 955/X6 1075T vs FX-6350/8350 vs i5-2500K. Spotkanie po latach

Retro test procesorów AMD/Intel: wydajność w grach

Pozostały nam jeszcze trzy gry: Far Cry Primal, czyli kolejna produkcja od Ubisoftu, Hitman autorstwa studia IO Interactive, a także Sniper: Ghost Warrior 3, za którą odpowiedzialne jest polskie CI Games (dawniej City Interactive). Faktem wartym odnotowania, w kontekście pierwszego z wymienionych tytułów, jest specyficznie funkcjonująca w nim wielowątkowość. Mianowicie liczba procesorów logicznych większa od ośmiu powoduje w Far Cry Primal spadki osiągów (test) i to bez względu na to, czy w całości odpowiadają one fizycznym rdzeniom, czy też częściowo są manifestacją funkcjonowania SMT. Z kolei Sniper: Ghost Warrior 3, chociaż wykorzystuje silnik CryEngine 3, nie radzi sobie tak sprawnie z nowoczesnymi CPU jak Crysis 3 na mapie z trawą, będąc w tym aspekcie bliższym lokacji Źródło wszelkiego zła. Ponadto warto dodać, że dla Hitmana zdecydowałem się na ten sam krok, co wcześniej w przypadku RotTR, a więc zmianę API na DirectX 12.

Far Cry Primal

Hitman

Uwaga: Brak, na powyższym wykresie, rezultatów Phenomów II wynika z faktu, że gra Hitman nie chciała się uruchomić na rzeczonych procesorach przy wybranym API DirectX 12 (co ciekawe, dla starszego DirectX 11 takiego problemu nie było).

Sniper: Ghost Warrior 3

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test X4 955/X6 1075T vs FX-6350/8350 vs i5-2500K. Spotkanie po latach

 0