Podkręcanie kart graficznych zaczynamy od zmiany ustawień fabrycznych dotyczących limitu mocy oraz limitu temperatury do maksymalnych dostępnych wartości, zazwyczaj w programie MSI Afterburner. Nie regulujemy napięć, sposobu pracy wentylatorów i nie zmieniamy również oprogramowania układowego (BIOS-u) - chyba, że jest to wyraźnie zaznaczone w tekście.
Podane wartości po podkręceniu są w pełni stabilne, a testowana karta graficzna jest w stanie przejść na tych ustawieniach komplet testów, a w szczególności dwie produkcje:
- Wiedźmin 3
- Rise of the Tomb Raider
Obie gry używane są jako zestaw, który pozwoli wychwycić nawet małą niestabilność po podkręceniu karty graficznej z uwagi na duże wymagania zarówno pod względem mocy obliczeniowej, jak i samej ilości pamięci VRAM (szczególnie Tomb Raider).
Zotac GeForce GTX 1080 Ti Mini
Ustawienia domyślne:
Taktowanie bazowe/boost: 1506 / 1620 MHz
Rzeczywiste taktowanie rdzenia podczas rozgrywki: 1558 MHz
Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 1376 MHz
Ustawienia po podkręceniu:
Limit mocy: 120%
Limit temperatury: 90C
Wartości offset dla rdzenia/pamięci: +100/+350
Rzeczywiste taktowanie rdzenia podczas rozgrywki: 1873 MHz
Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 1464 MHz
Rzeczywiste taktowanie rdzenia podczas rozgrywki to średnia wartość rdzenia z programu HWiNFO po 15 minutowym wygrzewaniu w grze Wiedźmin 3.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test Zotac GeForce GTX 1080 Ti Mini. GP102 w miniaturowej formie