Test poprawek schedulera Windows 10 1903: osiągi w grach
Następne w kolejce są produkcje całkiem sprawnie radzące sobie z wielowątkowością. Mowa o Crysis 3 autorstwa Crytek, Dying Light rodzimego studia Techland oraz Rise of the Tomb Raider od Crystal Dynamics. Przy czym warto dodać, że w przypadku pierwszej z wymienionych gier solidne wykorzystanie wątków dotyczy przede wszystkim (de facto wyłącznie) mapy Witamy w dżungli, gdzie obserwujemy zaawansowaną fizykę trawy. Pozostała część rozgrywki to już zupełnie inna charakterystyka obciążenia procesora, stąd uzupełniający test na planszy Źródło wszelkiego zła. Gwoli ścisłości nadmienię jeszcze, że w Rise of the Tomb Raider wybrałem nowsze API, DirectX 12, gdyż starsze rozwiązanie nie pozwala wykrzesać pełni potencjału wielowątkowych CPU.
Crysis 3
Dying Light
Rise of the Tomb Raider
Pokaż / Dodaj komentarze do: Windows 10 1903 - test poprawek schedulera dla procesorów AMD Ryzen