Test poprawek schedulera Windows 10 1903: osiągi w grach
Pozostały nam jeszcze trzy gry: Far Cry Primal, czyli kolejna produkcja od Ubisoftu, Hitman autorstwa studia IO Interactive, a także Sniper: Ghost Warrior 3, za którą odpowiedzialne jest polskie CI Games (dawniej City Interactive). Faktem wartym odnotowania, w kontekście pierwszego z wymienionych tytułów, jest specyficznie funkcjonująca w nim wielowątkowość. Mianowicie liczba procesorów logicznych większa od ośmiu powoduje w Far Cry Primal spadki osiągów (test) i to bez względu na to, czy w całości odpowiadają one fizycznym rdzeniom, czy też częściowo są manifestacją funkcjonowania SMT. Z kolei Sniper: Ghost Warrior 3, chociaż wykorzystuje silnik CryEngine 3, nie radzi sobie tak sprawnie z nowoczesnymi CPU jak Crysis 3 na mapie z trawą, będąc w tym aspekcie bliższym lokacji Źródło wszelkiego zła. Ponadto warto dodać, że dla Hitmana zdecydowałem się na ten sam krok, co wcześniej w przypadku RotTR, a więc zmianę API na DirectX 12.
Far Cry Primal
Hitman
Sniper: Ghost Warrior 3
Pokaż / Dodaj komentarze do: Windows 10 1903 - test poprawek schedulera dla procesorów AMD Ryzen