Osoby korzystające z Microsoft Outlook na smartfonie mogą spodziewać się większej liczby reklam

Osoby korzystające z Microsoft Outlook na smartfonie mogą spodziewać się większej liczby reklam

Wygląda na to, że Microsoft zdecydował się na wyświetlanie większej liczby reklam w mobilnej aplikacji poczty Outlook. Mało optymistyczne zmiany zostały po raz pierwszy zauważone przez użytkownika Twittera o pseudonimie yonicksmith. Wcześniej Microsoft wyświetlał reklamy użytkownikom tylko w zakładce "Other", teraz jednak dodano do tego zakładkę "Focused". Ponadto rzecznik firmy miał ponoć potwierdzić zmiany.

Chyba nikt z nas nie lubi reklam, zwłaszcza jeśli są wyświetlane na małym ekranie smartfona. Nie bez powodu staramy się ich unikać różnymi sposobami, a czasami darmowe aplikacje pozwalają nam zrobić to w łatwy sposób po wpłaceniu ustalonej kwoty. Wygląda na to, że użytkownicy korzystający za darmo z mobilnej wersji Outlooka będą atakowani większą ilością reklam. Problem dotyczy zarówno systemu Android, jak i iOS. Do tej pory w aplikacji pocztowej Microsoftu, tego typu treści były wyświetlane w zakładce "Other", jednak po aktualizacji dodano do niej również zakładkę "Focused". Zmiany zostały po raz pierwszy zauważone i opublikowane w formie wpisu na Twitterze przez osobą o pseudonimie yonicksmith.

Microsoft zdecydował się na bardziej agresywne wyświetlanie reklam w mobilnej wersji poczty Outlook. Użytkownicy aplikacji zobaczą tego typu treści w kolejnej zakładce.

Wygląda na to, że jedynym sposobem na pozbycie się reklam w Outlooku jest wykupienie subskrypcji Microsoft Office 365. Niezależnie jednak czy to zrobimy, czy nie, firma i tak zarobi. Co ciekawe zmiany miał potwierdzić sam rzecznik Microsoftu, który przesłał oświadczenie do jednej z zagranicznych redakcji. Osoby korzystające z Outlooka na Androidzie lub iOS bez wykupionego pakietu Office będą widzieć coraz więcej reklam w najbliższych dniach, bowiem aktualizacja jest już wdrażana.

W rezultacie może się okazać, że część użytkowników postanowi zmienić domyślną aplikację pocztową na konkurencyjne rozwiązanie, a tych nie brakuje. Ostatnio informowaliśmy, iż Apple również zwiększy ilość wyświetlanych reklam we wbudowanych aplikacjach. Może ktoś z Was zauważył już zmiany w Outlooku?

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Osoby korzystające z Microsoft Outlook na smartfonie mogą spodziewać się większej liczby reklam

 0